<$BlogRSDURL$>

Et arkiv, her finner du alt det gamle, gode. PARERGON finner du på http://parergon.blogspot.com Stefan

19.5.04

BAMSEMUMS 

Et ganske hardt trykk på magen fikk brystet til å sprekke i et fint mønster – minner litt om drakta til Spider – Man. Den som er redd for å bli skitten, blir aldri ren, sies det. Men det byr meg imot å få fingrene innsmurt i sjokolade – i hvertfall på denne tiden av døgnet. Dessuten har jeg tenkt til å spise den.

Så forkjøla som jeg er kjenner jeg lite til lukta. Smaksløkene er også hemmet. Hvor fristende det enn er å presse gørra ut av den insektslignende tingen, så må jeg la være. Den gastronomiske nytelsen ligger nemlig i å kverne sjokoladen sammen med den seige innmaten. En er litt godt, en pose høres helt jævlig ut.
Comments: Legg inn en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?